שמלות כלה

סגנון עיצובי של שמלות כלה

 מתחנת? מזל טוב! עכשיו רק צריך למצוא את השמלה המושלמת. הטרנדים הבולטים מתאפיינים בעיצובי פיוז'ן המשלבים בין מספר סגנונות שונים ויוצרים שמלות שיקיות במיוחד. אם את נמצאת בעיצומו של חיפוש ואין לך מושג מה להחליט ומאיפה להתחיל, הגעת לכתבה הכי IN שתספק לך הצצה לכל הטרנדים הלוהטים של שמלות לכלות, ומה הסגנון שלך?
 

הקו נקי, הבד עשיר

תשכחו משמלות כלה פשוטות ובדים נשפכים חלקים שהיו איתנו בשנתיים האחרונות. שמלות הכלה מרשימות וקיצוניות יותר. הסגנון הולך לכיוון של עיצובים נקיים מבחינת גזרה, אך כשמדובר בסוגי הבדים – כמה שיותר בד, מבורך. בדים עם מרקמים חלקים ומחוספסים, בדים מיוחדים מסוגים שונים שנתפרים יחד באותה שמלה, תוספות של תחרות וחרוזים תוך  שמירה קפדנית ומכוונת על מראה קלאסי לא המוני.

 

הגרנדיוזיות חוזרת ובגדול

שובלים ארוכים מבדים מיוחדים שעוקבים אחרי הכלה הם מהטרנדים המובילים של השנה. שמלות עם שובל ארוך משדרות יוקרתיות ופאר כיאה לכלה שצריכה להרגיש כמו מלכה. אם אתן חושבות ששובל ארוך יסרבל לכן את יכולת התנועה, הסירו דאגה. השובלים מעוצבים בגרנדיוזיות אך מותאמים להליכה שפויה וכמובן שניתן להסיר אותם אחרי החופה כדי שלא יפריעו לריקודים ברחבה.

 

צניעות בעירבון מוגבל

השמלות עושות כבוד עמוק במיוחד למחשופים, גם בגזרות המוכרות של שמלות סטרפלס וגם בשמלות עם שרוולים ארוכים וכתפיות. החשיפה באה לידי ביטוי לא רק במחשוף הקונבנציונלי והמוכר, אלא בעיקר בשילובים של בדים שקופים בכל חלקי הגוף, בפרט באזורי המותניים וצידי הגוף.

 

שרוולים לכל עונה

אם כבר נסיכה אז שתהיה כזאת עם לוק של משפחת אצולה. טרנד השרוולים אינו פוסח על אף עונה, גם אם אתן עתידות להתחתן בעונת הקיץ. שרוול ארוך, עד המרפק או קצר, כל עוד הבד נושם וצמוד, אתן הולכות לראות את השרוולים בסגנונות שונים אצל כל מעצבי השמלות לכלות. כדי לשנות את המראה מבלי להחליף שמלה, יש אפשרות להסיר את השרוולים, מה שיוצר לוק חדשני בכל שלב שתרצי במהלך אירוע החתונה.

 

053-9345092